Vše A-Z
- Žádost o pacht pozemku
- Žádost o nájemní kartu k parkování
- Žádost o prodej pozemku
- Žádost o pronájem nebytových prostor
- Žádost o pronájem pozemku
- Vyřízení škodní události
- Žádost o zřízení věcného břemene
- Žádost o vrácení přeplatku kupní ceny, nájemného, kauce
- Žádost o uzavření smlouvy na vzdání se práva na náhradu škody z pozemku v ochranném pásmu lesa
Vyřízení škodní události
Obecné informace:
- Formulář je nutné podat na Odbor majetku města
- vyřízení zajišťuje Odbor majetku města prostřednictvím makléře u pojistitele
- v první fázi postačuje podání vyplněné žádosti a doložení dostupných příloh, k doložení dalších dokladů budete vyzváni odborem majetku města po posouzení pojišťovnou
Co s sebou potřebuji:
- vyplněný formulář o oznámení škodní události
- v případě, že máte již k dispozici doklady o výši škody, lékařskou zprávu a jiné, vezměte je sebou
- vyplnění formuláře je možné též přímo na odboru majetku města, s jeho vyplněním vám poradí pracovník, který agendu vyřizuje
Kolik za to zaplatím?
- podání není zpoplatněno
Kde vyřídím?
- přímo zde na portále
- osobně v budově magistrátu
Adresa: Magistrát města Chomutova, Chelčického 155,
Chomutov, odbor majetku města, přízemí, boční vchod do budovy od parčíku
Telefon: 474 637 464, e-mail: i.bacova@chomutov.cz
Telefon: 474 637 440, e-mail: p.kolarova@chomutov.cz
Další informace:
Klikněte ZDE na odkaz Průvodce životními událostmi MV